[Gelistirici] Açık hatalar için test takımından faydalanmak

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 14:45:37 EET

21 Ocak 2009 Çarşamba 13:20 tarihinde Bahadır Kandemir <
bahadir at pardus.org.tr> yazdı:

> 21 Oca 2009 Çar tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
>
> CONFIRMED & UNCONFIRMED var, onları kullanalım :)

Onlar daha cok bu hata gercekten var yada yok demek icin degil mi?
Burada NEEDACK hata duzeltildi, fakat bildiren yada baskalari bir denesin
bakalim gercekten belirli donanim vs. ile tekrar edilebiliyor mu yoksa
duzelmis mi demek. Yani en azindan benim kafamdan gecirdigim bu. Bu sekilde
isaretlenmis hatalari test ekibinden benzer donanima sahip baskalari gelip
test edebilir ve sorun duzeldi ise evet bu sorun giderildi diyebilirler.
Kimi durumlarda gercekten de sorun cozuldukten sonra epeyce hatayi bildiren
kisinin deneyip geri bildirim yapmasini bekliyoruz.

Bu arada Onur'un uzerinde durdugu konu da oldukca ciddi. Bu hataya bazen
deneyimli kullanicilar bile dusebiliyorlar, fakat bu soruna yonelik ne
yapilabilir emin degilim. Birilerinin dur kardesim senin bahsettigin sorun
bu sorun degil demesi gerekiyor sanki her sartta.

Selim.
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/