[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 12:02:48 EET

Çarşamba 21 Ocak 2009 günü (saat 11:52:33) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 21 Oca 2009 Çar tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Günceli: http://projects.gnome.org/NetworkManager/developers/spec.html

Şöyle bir zorluk var gibi, belki daha incelemek lazım da. Bu specte iyi güzel
giriş, çıkış parametreleri belli, ama içeriklerini anlamak zor görünüyor.

Örneğin
ActivateConnection ( s: service_name, o: connection, o: device, o:
specific_object ) → o
demiş..

dönüş değerine bakıyorum:
active_connection - o
    The path of the active connection object representing this active
connection.

Bu obje nasıl bir şey, nedir belli değil. Sonuçta bu interface'i biz comar ile
implement edeceksek buradaki dönüş değerinin ne olduğunu da anlamak lazım, ona
göre dönmek lazım ki, atıyorum diğer dağıtımdaki network-manager guisi
çalışsın, ve ya bizim ui diğer bir dağıtımda çalışabilsin. package-kit
interface'i içinde aynı şey geçerli.

- Faik