[Gelistirici] Monodevelop

F. Tuğrul GÜRKAYNAK ftugrul at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 11:07:53 EET

19 Ocak 2009 Pazartesi 23:32 tarihinde Furkan Duman <coderlord at gmail.com>yazdı:

> 19 Ocak 2009 Pazartesi 23:26 tarihinde Gökmen GÖKSEL

Selamlar,

Uzun zamandır monodevelop ailesiyle uğraşamıyorum; ilk başta "çalışabilir"
duruma gelmesi için gereken bütün bağımlılıklarını paketleyerek başladım,
ancak daha sonra pek (hiç?) vakit bulamadığımdan ilgilenemedim.

En son yaptığım denemede "mono" 'nun son sürümüyle derlendiğini ancak düzgün
çalışmadığını tespit ettim. (Bütün fonksiyonlarını denemek gerek)

Mono'nun yeni sürümüyle düzgün çalışması için, monodevelop'un
bağımlılıklarının ve kendisinin mevcut en son sürümlerinin paketlenmesi ve
stabil çalışması için gereken yamaların (varsa) yapılmış olması gerek. Bu
sürece başladım (bir kaç hafta önce) fakat 1-2 haftadan önce tamamlamak için
şu an vaktim yok. Daha önce de dediğim gibi, paketi devralmak isteyen varsa
alabilir, ancak "sen paketledin, sen ilgilen" ve "uğraşamam" diyen
çoğunluktaysa 1-2 hafta içinde ilgilenmeye çalışacağım.

Not: ikili pisi paketlerini şuraya koymuştum, belki işe yarar:
http://cekirdek.pardus.org.tr/~tugrul/files/monodevelop/

İyi Çalışmalar
Fahri Tuğrul GÜRKAYNAK