[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 11:02:35 EET

20 Oca 2009 Sal tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Çomar bu mapping dışında "tr.org.pardus.comar.Disk" vb gibi şeylerden
> bizim kendi yaptığımız özel modelleri de sunacak. Hatta eski kodlar
> bozulmasın diye eski interfaceleri vb. Mesela package-kit interfacesi
> tüm pisi işlevlerini sunmuyorsa onlar da kendi alanımızda extra olarak
> sunulabilir.
>
> Gerekirse yeni şeylerin modellerini de org.freedesktop içinde oluşturup
> geliştirebiliriz hatta.
>
> Yani Çomar bizim jenerik *-kit'imiz olacak, import comar yerine import
> dbus ile kullanacağız ama bize kolayca yeni yapılandırma araçları sunma
> [...]

Harika fikir :)

Bir süredir Çomar'da temizlik yapıyorum bildiğiniz gibi. Bahsettiğin gibi,
modellerin org.freedesktop.Hede gibi farklı servis isimleriyle servis
edilmesi işi kolaylıkla entegre edilebilir.

Önümüzdeki hafta (okulda işlemlerim erken biterse bu hafta) bir demo
hazırlayabilirim sanırım.