[Gelistirici] Sürüm adı.

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 10:24:22 EET

On 21-01-2009 10:04 Furkan Duman wrote:
> Merhaba,
>
> 21 Ocak 2009 Çarşamba 01:36 tarihinde Türker SEZER

> Öncelikle ifade edeyim ki Pınar, yazdıkların çok rahatsız edici ve
> alaycı bir üslup içeriyor.

muhtemelen beni tanimadigin icin boyle konusuyorsun. yazdiklarimda sana
gore rahatsiz edici seyler tabii ki olabilir, ikimiz de farkli goruslere
sahibiz ayni konuda. fakat alayci bir uslup icerdigini kesinlikle kabul
etmiyorum. gunluk hayatimda nasil konusuyorsam yazi dilinde de oyle
yazarim, seni gordugum zaman yuz yuze de aynen boyle konusurum ("ayh"
lafini cok kullanirim mesela, turker de sagolsun bu lafi bir
umursamazlik nidasi olarak algilamis. halbuki <yeter artik bu kadar
cadalozluk ettigim> nidasi idi..)

kisacasi samimiyetimi alaycilik olarak algilamis olabilirsin, ama boyle
dusunerek yazmadigimi bilmeni isterim.

--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org