[Gelistirici] Sürüm adı.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 19:51:29 EET

20 Ocak 2009 Salı 18:50 tarihinde Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> yazdı:
> ayrımdan bahsediliyor, ben de her defasında bu ayrımı görmezden geliyor
> ve kabul etmiyorum. Sıkıldım artık ayrımcılık hikayesinden.

Görmezden gelip kabul etmemen olmaması anlamına gelmiyor. "Ayrım
yoktur"'u sen diyemezsin, dışarıdan katkı yapan geliştiriciler
objektif olarak söyleyebilir.

> Kaldı ki kod adı mevzu ISO'ların yayınlanmasına çok kısa süre kala
> aklımıza gelen bir şeydi, burası geliştirici listesi burada bin çeşit
> insan var, böyle kozmetik ve manidar bir konuda biri A deseydi diğeri B
> bir başkası da C diyecekti ve uzlaşamayacaktık.

Tartışacak ve yeri gelince uzlaşacak/uzlaşamayacaksın tabii ki. Açık
kaynak kodlu bir yazılım yapmanın gerekleridir bunlar.

Ben de sıkıldım Pardus'un ilk sürümünden beri bunları söyleyen sivri
olmaktan. Demek ki benden başka bütün geliştiriciler için hava hoşmuş.

Rahatsızlık duyduğum konuları yeri geldikçe yazmaya devam edeceğim.
Herşey Pardus için. :)

Herkese kolay gelsin.

--
Furkan Duman