[Gelistirici] Monodevelop

Furkan Duman coderlord at gmail.com
19 Oca 2009 Pzt 22:38:43 EET

23 Ağustos 2008 Cumartesi 13:03 tarihinde F. Tuğrul GÜRKAYNAK
<ftugrul at gmail.com> yazdı:
> monodevelop'u Pardus'ta çalıştırmayı başardım. Henüz review sürecine hazır
> olmadığını düşündüğümden dolayı; paket, bütün minimum bağımlılıkları ile
> birlikte benim playground'umda yer alıyor.

Kaynak paketleri bulamadım. Tuğrul artık projede çalışmıyor mu acaba?

source'dan derleyerek çalıştırdım monodevelop'u. Kaynak pisi paketleri
yok ise yeniden yapacağım.

Bu bebekle ilgilenmenin ve depoda yer almasının zamanı geçiyor bile. :)

--
Furkan Duman