[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 19:53:57 EET

Merhaba;

Monday 19 January 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> gkmngrgn at gacer pati $ cat /usr/share/applications/gparted.desktop | grep
> kdesu
> Exec=kdesu gparted

Bunu bir kere konuşmuştuk sanki ama mail'i bulamadım şimdi - bir geliştirici
(Fatih, xdg familyasından araç ile ?) genel bir yol önermişti sanki.

Şİmdi bakındım biraz, xdg-su varmış ama sanki obsolete olmuş xdg-utils'ten.

> Benim tavsiyem gparted'i gksu'yla açmak;

Bunu yapmayalım : kdesu yerine gksu tercih etmek de yanlış bence, doğru ve her
ortama uygulayabileceğimiz bir çözüm daha şık olur.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]