[Gelistirici] Paketçilere Küçük Bir Öneri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 00:51:06 EET

Onur Küçük wrote:

>  Ben de Koray bana öğrettiğinde fark etmiştim "hakkaten ya güzel reklam
> bu" diye, elimden geldiğince oyun sayfalarına ilgili linkleri
> koydurdum. Hatta multimedia.cx de de bir Pardus köşemiz var uzun
> zamandır :)
>
>  Güzel bir şey, elimizden geldiğince yapalım

Tabi, özellikle sayfaları herkes tarafından düzenlenebilen projelere çat
diye kendin de koyabiliyorsun. Ben de pulseaudio.org'a çakmıştım. Dün de
phoronix-test-suite'e yama yapıp Pardus desteği eklettim, repolarına
girdi. VirtualBox için de yapacağım yakın zamanda.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>