[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 00:01:15 EET

On 18-01-2009 12:33 Furkan Duman wrote:

> Bu yeni UEKAE geliştiricileri için de geçerli olabilir mi? Ben yeni
> arkadaşların çoğunu tanımıyorum. Projede kim ne iş yapar bilemiyorum.
> Yeni arkadaşlardan ortada görünen 1-2 kişi. Aslında artık yeni de
> değiller 1 seneyi geçtiler sanırım. Ancak kendilerini tanıttılarsa
> bile kaçırmışım.

<yeni de degil, 1 seneyi gecen> grupta ben de oldugum icin yazayim.
dagitimin security islerini yurutuyorum. 2008 icin tasma, *-manager'lar,
kaptan icin gui programciligi yapiyordum. [2009 icin bu tayfadan sadece
kaptan'i yaziyor olacagim]

2009 icin gereken muhtelif kodlama isleri haricinde, gecen sene sefkat
gosteremedigim paketler + bugzilla tayfasi ile ilgilenmeyi planliyorum.

iyi calismalar,

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)
http://pinguar.org