[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r58744 - in devel/applications/multimedia/rosegarden: . files]

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
18 Oca 2009 Paz 22:47:53 EET

18 Ocak 2009 Pazar günü (saat 20:38:42) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  History uzun olsun demiştik ama düşününce bana pek de iyi bir fikir
> gibi gelmiyor. Bütün history repo indeksine girdiği için pisi
> update-repo işlemi gittikçe uzamaya başladı :(

Paketlerin history bilgisi, günler aylar gittikçe şişmeye başlayacak. Seneye
ne hâl alacaklar, az da olsa kestirebiliyorum. Update-repo işlemi, history'e
göre endesklenmesi süreci çok çok daha uzayacak zaman geçtikçe.

Bunun için bir çözüme gidilmesi gerekmiyor mu?

History'i kısa tutmaya çalışacağım eğer dediğin gibi kaybımız olacaksa, ama bu
başka sorunları da doğuracak. Depodaki çoğu paketin history bilgisi "version
bump" tan ibaret. Tamam sürüm atlıyor ama paketle ilgili değişiklikler de
yansıtılsa, ne olup bitiyor bu pakette bilsek...

Neyse konudan sapıyorum, update-repo işlemi uzuyor bilgisini verince kafam
başka yerlere kaydı sanırım.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>