[Gelistirici] Paketçilere Küçük Bir Öneri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Oca 2009 Paz 18:17:52 EET

Sun, 18 Jan 2009 17:38:17 +0200, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> :

> Bu eposta sanıyorum ki pek bir tartışma niteliği taşımıyor. Sadece
> öneridir ve daha önce de uygulanmış olabilir. Bu öneriyi benimseyip
> benimsememek size kalmış =)
Frozen Bubble'inki gibi sivrilere denk gelmezsen problem yok :)

- Pardus paketini yaptim, download sayfaniza koyar misiniz?
- Sadece bilinen dagitimlari koyuyorum
- Bilinirligi neye gore tanimliyorsunuz bilmiyorum ama ornegin
Distrowatch'da Pardus 34. siradayken paketini koydugunuz KateOS 94.
sirada en cok hit almak konusunda
- Relatif bisi tabii ama rahat ol, KateOS paketini de kaldirdim
sayfadan.
- !!?!!?!

                   Doruk