[Gelistirici] sorum(lu)suz paketler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Oca 2009 Paz 14:18:14 EET

Sun, 18 Jan 2009 12:09:16 +0200, Türker SEZER
<turkersezer at tsdesign.info> :

> Bu işi yapmak bana düşüyor sanırım :) Bunu geçen hafta içinde Ozan'la
> konuştuk, nasıl yapacağımı öğrendim, fakat bir takım seyahatlerden
> ötürü bu işi takip edecek kadar vaktim olmadığından yapmadım.
> Önümüzdeki hafta içinde ilk mailları atmış olurum.
Herkes kendisi yapabilir aslinda. Pardus <admins at pardus.org.tr> seklinde
atamak yeterli. Sizce de uygunsa bu yontem, ben hemen kendi bakmak
istemedigim paketlerime uygulayabilirim.

Sana dusen asil is bence (pek) aktif olmayan gelistiricilerin kapisini
calip, yanit alamazsan adini koyarak o kisilerin paketlerini bakicisiz
isaretlemek olmali :)

                   Doruk