[Gelistirici] sorum(lu)suz paketler

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
18 Oca 2009 Paz 02:52:43 EET

Onur Küçük wrote On 18-01-2009 02:31:
>  Merhaba,
>
>  Review sürecinde bir sürü yeni paket talebi geliyor. Bu çok güzel bir
> şey, "bakımı yapıldığı sürece" depomuzu genişletip kullanıcı
> ihtiyaçlarına daha çok hitap edebilmek istiyoruz tabi ki. Ancak depoda
> şu anda 240 tane sahipsiz paket var, ki yakında bu sayı daha da
> artacak bence. Bu paketlerin büyük bir kısmı da aktif olarak
> gelştirilen, kullanılan, ya da bir sürü başka paketin bağımlılığı olan
> paketler. Gözümü karartsak bile (ki şahsen hiç istemiyorum) bu paketlere
> ihtiyacımız var.

> [...]
aslında konuyla da ilgili, gitmesek de görmesek de orda bir contrib
deposu da var uzakta, bakıcısız paketlerini işaretlemek için herhangi
birşey yapılmamış..

şööle bişi var:

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-January/015649.html

zeytinyağlı threadlerden, ısıtmadan yemek lazım ki tadı kaçmasın; yine
de dile getireyim dedim ;)

iyi geceler, kolay gelsin

-serdar