[Gelistirici] Dosyaları terkettiğini söylemeyen pisi sorunu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
17 Oca 2009 Cmt 01:41:33 EET

Merhaba arkadaşlar,
Bugün Xfce4.6_beta3'ü çıkar çıkmaz paketleyim dedim ama acele işe şeytan
karışır hesabı, pisi ile ilgili bir sorun yaşadım. Bu hatayı siz de
tekrarlayabiliyor musunuz, merak ettim. İşte maddeler halinde yapmanız
gerekenler:

1. Sisteminizde gtk2 kurulu değilse kurun (hihi :P). Sonra da şu
adresten libxfce4util'i paketleyip kurun (derlemesi pek sürmüyor, küçük
bir şey):

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/xfce4.6/base/libxfce4util/pspec.xml

2. Sonra da adresten xfconf'u paketleyin. Kurmanıza gerek yok, sadece
paketleyip çıktıyı inceleyin:

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/xfce4.6/base/xfconf/pspec.xml

3. "lspisi xfconf* | grep xfconfd" komutunu vererek, /usr/libexec'in
altına xfconfd isimli bir dosyanın gittiğini doğrulayın.

4. Son olarak xfconf'un inşa dosyalarını indirip, Files tagındaki
/usr/libexec satırını silip tekrar paketlemeyi deneyin.

5. Paketlerken yine çıktıyı inceleyiniz.

/usr/libexec satırını pspec.xml'deki Files tagından sildiğimiz için
burada beklenen, pisi'nin "Bilmemne bilmemne terkedilmiş dosyalar
şunlardır." deyip /usr/libexec içine gidenleri listelemesiydi; ama bende
herhangi terkedilmiş dosyalar listesi döndürmüyor. Sizde durum nedir?
Veya bende mi bir yanlışlık var?