[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Oca 2009 Per 13:49:54 EET

Perşembe 15 Ocak 2009 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> pm-utils paketinden çıkan NetworkManager hookunun neler yaptığına
> bakabilirsiniz fikir edinmek için.

Zaten o betiği gördükten sonra böyle bir şeyin gerekli olduğuna karar
vermiştik. Onlarda da aynı sorun var. Ama betiğin başına şöyle bir not
düşmüşler:

# If we are running NetworkManager, tell it we are going to sleep.
# TODO: Make NetworkManager smarter about how to handle sleep/resume
#       If we are asleep for less time than it takes for TCP to reset a
#       connection, and we are assigned the same IP on resume, we should
#       not break established connections.  Apple can do this, and it is
#       rather nifty.