[Gelistirici] Pardus 2007-2008 performans farkı

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
13 Oca 2009 Sal 00:04:09 EET

Selamlar,

Teknik yeterliliği bu konuda ahkam kesmeye asla yetmeyecek ama hem sürekli
Pardus kullanan hem de işi gereği topluluğu yakından tanıyan biri olarak
sürümler arası karşılaştırma yapmak gerekirse benzer bir sonuca ben ve bana
bu konuda bir şekilde dert yanan kullanıcılar da ulaşıyorlar.

Diskin yoğun olarak kullanıldığı zamanlarda bilgisayarda bir başka işlem
yapmam söz konusu olmuyor cümlesini birbirden farklı donanım profiline sahip
bir çok kullanıcıdan sürekli duyuyorum.

2008 kullanırken en alıştığım şeylerden biri büyük bir dosya ile basit bir
işlem yapıyor olsam bile disk ışığımın sürekli yanıyor olması ve sistemimin
bu süre zarfında donarak çalışması.

Yapılacak bir test olursa katılmayı ya da neymiş senin donanımın sorusuna
cevap verebileceğimi belirttikten sonra Ozan'ın paylaştığı bu durumun aslında
bir çok donanım profilinde çok sayıda insanın başına geldiğini tekrar
hatırlatayım.

Sevgiler ve saygılar...

--
Akın Ömeroğlu