[Gelistirici] r56241 - playground/onur/desktop/kde4/Milky-kde4

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Oca 2009 Cum 19:44:37 EET

Friday 09 January 2009 Tarihinde 17:55:33 yazmıştı:
> Salı 25 Kasım 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Spec'lere uyan tüm simge setlerini (KDE4 dahil) bu path altına almalıyız.
> Eğer KDE3'te sorun çıkıyorsa /usr/share/icons altına bakmasını engellememiz
> yetecektir.

 öntanımlı gelmediği sürece çok da sorun değil bence, engellemesek de olur

 playground umdaki eski milky nin kde4 e port edilmiş halinde /usr/share/icons
kullanıyorum bu arada, bugün komit ettiğim sadece boş dizin içeren bir iskelet

> Ardından çok basit bir değişiklikle kdm4'te öntanımlı olarak KDE 4'ün fare
> imleci temasını kullanmasını sağlayabiliriz. Daha doğrusu her display
> manager'ın kendi temasını kullanmasını sağlayabiliriz. Bunu yapmak için
> yukarda saydığım şeyin olması şart değil; ancak temizi varken pis
> yöntemlere girişmek istemiyorum.

 güzel olabilir

> Fare imleç temalarının da aynı dizine taşınması ve xorg-server paketinin
> jimmac temasına bağlı olmaması lazım. Ama önce yukardakiler...

 o paketi unutmayalım diye zamanında eklediğimiz bir şeydi galiba, kde ye yama
ile öntanımlı yapmışızdır, bence de bağımlı olmamalı