[Gelistirici] Bakıcısız libgsf paketi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
8 Oca 2009 Per 04:13:53 EET

Türker SEZER wrote On 08-01-2009 03:48:

> Paket ayrı da olsa birleşik de farma kurulacak. Onur'un söylediği paketler de
> bu paketi görünce ona linklenecek. Paketleri sadece bağımlılıklarının kurulu
> olduğu bir sistemde derlemediğimizden bu dediğini yapmak birşey ifade
> etmeyecektir.

gkmngrgn at gacer libgsf-1.14.7 $ ./configure --help | grep bonobo
  --without-bonobo        disable the use of bonobo
gkmngrgn at gacer libgsf-1.14.7 $ ./configure --help | grep gnome
--{with,without}-gnome   Build additional wrappers for GNOME-VFS and BONOBO
Report bugs to <http://bugzilla.gnome.org/enter_bug.cgi?product=libgsf>.

Yani bir önceki (ve şuan depoda olan) sürümde de bu parametreler vardı;
ama bahsi geçen paketler resmi depoda olmadığı için linklenmemiş
olabilirler. Hala ne yapmamız gerektiği konusunda bir fikrim olmamakla
birlikte, oyun alanımdaki libgsf'yi iki pakete böldüm, daha iyi çözüm
nasıl olabilir konusunda hala fikirlerinizi bekliyorum =)

[1]: svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/libgsf