[Gelistirici] Hem Stable ve hem Contrib deposunda bulunan paketler

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
7 Oca 2009 Çar 15:23:30 EET

On Saturday 03 January 2009 02:31:41 Ozan Çağlayan wrote:
> - libglademm pardus deposunda kalmalı çünkü pardus deposunda ters
> bağımlılıkları var(pavucontrol),
> - libssh2 system.base'e girdi, contrib'den uçmalı,
> - libipf ve openjpeg kütüphaneleri de pardus deposunda durursa fena
> olmazlar.
>
> Bu arada eğer herhangi birinin ana depoda ters bağımlılığı varsa
> contrib'den gitmeli.
>
> Bunu bir an önce çözüp kesişiminde eleman kalmayan contrib/devel,
> pardus/devel haline getirmeliyiz depoları.

Ozanla konuşup paketlerin pardus deposunda kalması gerektiğine karar verdik.
Buradan da aksi bir yorum gelmeyince operasyonu tamamladık.

autogen ve libglademm haricindeki paketleri ikili/kaynak depodan sildim. Bu
paketler de sürüm atladıkları için yeni sürüm 2008 deposuna girene kadar
contribte kalacaklar. Daha sonra silinecekler.

Türker