[Gelistirici] Bakıcısız libgsf paketi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
7 Oca 2009 Çar 06:59:11 EET

Gökmen Görgen wrote On 07-01-2009 06:41:
> Arkadaşlar merhaba,
> Resmi depodaki libgsf paketini goffice (ve gnumeric ile gnucash) için
> üzerime alıyorum. Gerekli sürüm yükseltmesini yaptım, Onay alındıktan
> sonra merge isteğinde bulunacağım.

Eheh, contrib depo bağımlılıkları nedeniyle güncellemeyi geri çektim.
Sanırım libgsf-gnome diye ayrı bir paket oluşturmak lazım, o zaman da
aklıma şöyle bir soru geliyor: bir pspec.xml'den biri resmi deponun
buildfarmında, öbürü contrib builfarmında derlenebilir mi? Yoksa
bağımlılıklarını contrib'den alıp resmi depoya mı alsak? kastettiğim
bağımlılıklar ise => libbonobo ile gnome-vfs