[Gelistirici] cegui > glew

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Oca 2009 Sal 18:34:44 EET

Murat Senel wrote:
> 2009/1/6 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr <mailto:ekin at pardus.org.tr>>
>
>     Merhaba;
>
>     Tuesday 06 January 2009 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
>     > cyclope ~ # pisi up -r
>     > Depolar güncellenmeyecek
>     > Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
>     > yükseltilecek:openssl glew versiyon >= 1.5.1 bağımlılığı, cegui
>     paketi için
>     > sağlanamadı
>     > Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
>     > Yükseltme mümkün değil.
> [...]

Evet doğru yollamışsın. Ben sabah baktığımda gözümden kaçmış. cegui
12'de, glew 11.56'da depoya girmiş görünüyor heralde yine sync+index'in
en gıcık anında pisi up dedim.

Bu arada paket hem contrib'de hem pardus'ta var. Bunu da karara
bağlayalım ve contrib'deki gitsin.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>