[Gelistirici] Kdenlive

Murat Senel muratasenel at gmail.com
6 Oca 2009 Sal 17:22:14 EET

2009/1/5 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

> Pazartesi 05 Ocak 2009 günü (saat 19:02:36) Pinar Yanardag şunları
> yazmıştı:

> Bkz. kaffeine-kde3 ve Semen'in çabaları.. Bence de depodan bir paket silmek
> için buggy olması bir bahane değil, olmamalı, olamaz. Depoya alırken
> düşünülmesi gereken bir konu bu.
>
> --
> Gökmen GÖKSEL

Depoya alırken böyle bir sorunu olsaydı zaten depoya hiç almazdım. Şuan
depodan kaldıralım dememin sebebi, mevcut haliyle kullanılabilir olmadığını
düşünmem ve hatalarının giderilemeyeceğini düşünmem. Eğer hataları
düzeltebilen varsa zaten düzeltecektir. Bunun haricinde bu şekilde de
kullanılabilir ve kararlı depoda kalabilir deniyorsa, paket olduğu gibi
durabilir. Benim için sorun yok.

--
Murat Şenel