[Gelistirici] Kdenlive

Murat Senel muratasenel at gmail.com
6 Oca 2009 Sal 17:18:51 EET

2009/1/5 Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr>

> farkli surumleri mi kullaniyoruz acaba (version: 0.5_2250, release: 7,
> build 2)? cunku ben kdenlive'de sik sik video editleme + audio ile
> birlestirme gibi islemler yapiyorum ve 1-2 kere cokme ile karsilastim.
> pencereye sigmama, preview'da titreme vs. gibi hatalar paketin depodan
> kaldirilmasi icin bir sebep degil bence. depoda yeterince buggy olan bir
> cok uygulama var (kdenlive'inki 5 tane) fakat basic gorevlerini
> yaptiklari surece (mesela, video islemeyi) bu buglari duzeltmeye
> calismali ama paketi depodan kaldirmamaliyiz.

> [...]

Evet aynı sürümü kullanıyoruz. Fakat açıkçcası ben programı bu haliyle
gerçekten kullanamıyorum ve bugzillada da kullanılamadıgına dair hatalar
olduğu için kaldıralım diye teklif ettim. Benim kullanamamam bişi
değiştirmiyor tabi. Eger bu şekilde de sorun yok diyorsanırz, kalsın.
Dediğin gibi bug'ları düzeltmemiz gerekiyor belki ama en azından ben bunu
yapabileceğimi düşünmüyorum. Karşılaştığımız hataları kdenlive
geliştiricileri ile zamanında konuşmuştum fakat hiç bir şekilde onlar
tekrarlayamıyorlardı. Diğer dağıtımlarda da buna benze bir sorun veya çözüm
göremedim. Açıkçası ne yapabilirim bilmiyorum. Düzeltebilecek varsa,
buyursunlar :)

--
Murat Şenel