[Gelistirici] cegui > glew

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Oca 2009 Sal 16:51:34 EET

Merhaba;

Tuesday 06 January 2009 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> cyclope ~ # pisi up -r
> Depolar güncellenmeyecek
> Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
> yükseltilecek:openssl glew versiyon >= 1.5.1 bağımlılığı, cegui paketi için
> sağlanamadı
> Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
> Yükseltme mümkün değil.
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
>
> cegui'de glew 1.5.1 bağımlılığı yazılmış, glew için merge istenmemiş,
> cegui'ye merge istenmiş. Sonuçta test deposu yine kırılmış.

Bunun için glew'i mi alalım 2008'e, cegui'yi mi revert edelim ? Murat ?

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]