[Gelistirici] Yeni virtualbox test isteği

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Oca 2009 Sal 11:26:14 EET

Merhaba;

Sunday 04 January 2009 tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> GCC4.3 geçişi ile birkaç paket sorun çıkartır oldu. Bunların en can
> yakıcısı virtualbox.
> Paket setup aşamasında gcc versiyonunu kontol ediyor. gcc>=4.3 koşulu
> olursa, hata verip çıkıyor. Bende bu bölümü silip paketi derlettim.
> Daha önceki virtualbox sürümlerinde bu yama işe yaramadı. Sanal makina
> bölümü hariç bütün bölümler çalışıyordu :)

Elinize sağlık öncelikle. Zaten configure'deki o check'i sürüm (2.1.0)
yayınlandıktan iki gün sonra kaldırdılar [1], 2.1.1'de olmayacak. Fakat
2.1.0'da gcc4.3 için gerekli tüm değişiklikler yok yanlış hatırlamıyorsam -
daha güncel bir svn snapshot'i kullanmak daha iyi olabilir.

[1]
http://www.virtualbox.org/changeset/15678

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]