[Gelistirici] Kdenlive

Murat Senel muratasenel at gmail.com
5 Oca 2009 Pzt 18:52:47 EET

2009/1/5 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> kdenlive4 runtime'da kdelibs4, kdebase4, buildtime'da moc, phonon vs.
> gibi kde4 paketlerini isteyecek ama. Eğer böyle yapıyor olsaydık
> amarok'u da atıp amarok-kde4'ü falan getirebilirdik. Artık hiçbir kde
> uygulaması kde3 sürümünü maintain etmiyor sonuçta.
>
> --
>
> Ozan Çağlayan
> <ozan_at_pardus.org.tr>

Kdenlive'ın depodaki sürümünü hiç kullandın mı bilmiyorum ama gerçekten kötü
durumda. Hatayı da çözemedim şimdiye kadar. Ve bugzillada da hatalar var
mevcut haliyle kullanılamadığına dair. En basitinden herhangi bir videoyu
işlemeden önce preview etmeye çalışırken bile ses ve görüntü eş zamanlı
değil veya ses çok kötü titriyor. Herşeye rağmen videoyu işleyebilirsen de
bu sefer videoyu import ederken her zaman olmasa da çoğu zaman segfault
verip çöküyor. Zaman çizelgesini düzenlemek istediğinde açılan yeni pencere
ekrana sığmıyor v.s. Fakat amarok veya diğer uygulamalar da söz konusu
programın kullanımını bu denli etkileyecekherhangi bir sorun yok. O yüzden
kdenlive depodan kaldırılmalı diye düşünüyorum.

--
Murat Şenel