[Gelistirici] [paketler-commits] r57869 - in devel/applications/multimedia/sox: . files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Oca 2009 Pzt 16:52:34 EET

Merhaba;

Monday 05 January 2009 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:

> Bunu revert etmiyorum az sonra mlt/mlt++ güncellemesi geliyor zaten.

Nasıl yani, _kararlı_ depoda ABI/API kırmıyoruz ? Kullanıcının sisteminde eski
mlt varken yeni sox kurduğunda kırık kalacak.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]