[Gelistirici] Yeni virtualbox test isteği

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 22:00:30 EET

Merhaba,

GCC4.3 geçişi ile birkaç paket sorun çıkartır oldu. Bunların en can
yakıcısı virtualbox.
Paket setup aşamasında gcc versiyonunu kontol ediyor. gcc>=4.3 koşulu
olursa, hata verip çıkıyor. Bende bu bölümü silip paketi derlettim.
Daha önceki virtualbox sürümlerinde bu yama işe yaramadı. Sanal makina
bölümü hariç bütün bölümler çalışıyordu :)
Sizden buradaki[1] inşayı denemenizi rica edecektim. Bu mail'i yazmadan
önce birkaç arkadaşıma paketi derlettim. Onlarda sorunsuzca derlendi ve
çalıştı.
Yanlız, benim diğer sistemimde derleme işlemi uic komutunu bulamadığı
için sona erdi. Bu gibi durumda
* VBOX_PATH_QT_HOST=/usr/qt/3, derlemeden önce build() bölümüne set
edilmesi gerekiyor.
Son olarak;
* kernel modülünü derlerken sandbox sorunumuz var.

Sorunsuzca çalışıyorsa, birkaç düzeltme(.desktop dosyası, actions.py
düzenlemesi..vb) ile devel'e alırım.

test için teşekkürler.

[1]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/burak/applications/virtualization/virtualbox/