[Gelistirici] Vaio fonksiyon tuşları , parmak izi okuyucu ve bazı sorunlar...

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
4 Oca 2009 Paz 01:27:35 EET

On Sunday 04 January 2009 00:57:18 Mehmet Nur Olcay wrote:
> Merhaba
>
> Yeni bir dizüstü bilgisayar aldım ve ilk işim Pardus kurmak oldu,
> karşılaştığım sorunları listeye yazmak istedim. Benzer modelleri
> kullananlar için bazı iyileştirmeler yapılabilir belki.

Bu sorunlardan bugzillada olmayanlar için bug açıp wikide bu model için
oluşturulmuş sayfaya bugzilla linklerini eklesen. Aynı model makinası olanlar
buglara daha rahat ulaşsa, sorunları daha rahat takip etsek felan.

Ayrıca bu ve benzeri özellikleri Pardon (ya da adı ne olacaksa) sistemine
eklesek güzel olur gibi.

Türker