[Gelistirici] Openarena Data

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Oca 2009 Cum 19:13:28 EET

On Fri, 2 Jan 2009 18:51:56 +0200
"Murat Senel" <muratasenel at gmail.com> wrote:

> Paketin ismi değişeceği için tekrar sıkıştırma uygularken tarbz2 daha
> iyi sıkıştırıyor diye şey ettim.

 paketin ismini değiştirmek için açmak gerekmiyor ki, o da dosya, adını
değiştirsem yeter :)

> Bir de sıkıştırmadan önce arşiv
> içindeki dosyalara fixperms uygulayabilirsen sevinirim. Veya
> actions.py içinde de ayarlayabilirim.

 Açıp tar.bz2 yaptım, workdir değiştirdim, fixperms de yaptım ama ne
olur ne olmaz diye actions.py de de yaparsan iyi olur, yarın öbür gün
unutma ihtimalimiz var.

 tar.bz2 yapınca paket daha büyüdü bu arada. Arşiv dosyaları pak3,
pak3 ler de zaten sıkıştığı için üstüne bz2 yapınca boyutu büyüyor,
ben olsam zip i kullanırdım. Zip de workdir e dokunmadım bu arada.

 http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/distfiles/extra/

e5de8b4cc4b9f8e2fd7bbd8a5b14a82b57428d39  openarena-data-0.8.1.tar.bz2
526c39e51d0b53177b02bd490bf830f622f35ad5  openarena-data-0.8.1.zip

> Teşekkürler bu arada :)

 afiyet olsun