[Gelistirici] ntfs_3g cpu overload

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Oca 2009 Cum 08:17:38 EET

Merhaba;

Thursday 01 January 2009 tarihinde, Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Merhaba ve mutlu yıllar herkese :)
>
> Kde4 üzerinde güncel bir 2008-test deposu kullanıyorum. Bir süredir ntfs
> biçimli disk bölümlerine yazarken cpu fena halde boğuluyor. Örneğin, birkaç
> yüz MB'lık bir arşiv dosyasını ntfs biçimli bir diske açmak, aşırı cpu
> yüklenmesiyle  beklenenden daha uzun bir zamanda, üstelik sistemi kasarak
> ancak gerçekleşebiliyor.
>
> Bu sorunu tekrarlayabilen var mı ? ntfs_3g paketi ile ilgili bir sorun gibi
> geldi bana.

Bayağı yaygın bir dert bu, pek yeni de sayılmaz - en azından 4-5 aydır tüm
ntfs disklerde görüyorum.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]