[Gelistirici] solfege'de sandbox violations hatası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Oca 2009 Cum 02:18:40 EET

On Thu, 01 Jan 2009 23:50:08 +0200
Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> wrote:

> sandbox derleme aşamasında patlıyor, yani make sırasında. Bir de bir
> türlü bulamadım tam olarak nerede patladığını =/

 Burak'ın yakaladığı yerde patlıyor. solfege.py çalıştırılınca bütün
sistemi başlatıyor.

 solfege.py --help çıktısını alıp pakete yama ile bir metin dosyası
olarak ekleyip Burak'ın yamasında sildiği yeri değiştirerek man
dosyasının oluşmasını sağlayabilirsin.

 Bir de tabi upstream i dürtüp "--help diyince dosya yazması yanlış"
diyebilirsin, belki kendileri çözerler.