[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Oca 2009 Per 22:14:00 EET

Merhaba,

2009/1/1 Mete Alpaslan <alpaslanmete at gmail.com>

> [...]
>
> Mete hocam selam, sehir disindaydim bugun denemeye calisacagim. Kurulu
> lvm2'yi oyle birakiyorum, bir de udev kurali koymustuk icinde "collect_lvm"
> gibi bir scripte referans olan, ama bizim lvm2 paketinde olmayan (ref: daha
> onceki mesajlarim). Bunu da boyle birakiyor muyuz? Sistem boot'unda hata
> veriyor collect_lvm bulunamadi diye...
>
>  Merhaba;
>
> Udev kuralı için collect_lvm  ekte var bu dosyası /lib/udev/ altına
> koymanız gerekiyormuş (rpm spec öle diyor :) ) Ama  udev ile denemelerim
> boşa çıktı sizde bi denersiniz iyi olur...

Sizdeki lvm paketinin bir pspec.xml adresi varsa onu bana gonderebilir
misiniz? Bende kurulu paketin binary dosyalari /usr/sbin icinde, ama
collect_lvm icinde /sbin 'e referanslar var. (usr/sbin/lvm yerine /sbin/lvm
gibi). Bu yuzden sizde calismiyor da olabilir.

> Boot sırasındaki hata nedir? Dmesg ' e mi düşüyor acaba? Çıktıyı
> göndermeniz mümkün mü?

dmesg'e dusmuyor sanirim, acilis sirasinda hizla geciyor ama gorebildigim
kadari ile collect_lvm'nin bulunamamasi ile ilgili bir sey. Tekrar bakmaya
calisirim.

--
Emre