[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
1 Oca 2009 Per 21:49:30 EET

Emre Erenoglu wrote On 01-01-2009 21:30:
> [...]
> Bir sekilde init icinde   "   mudur=*raid*)   " gibi olan yere ayrica
> "  mudur=*lvm*)    " ekleme cabalarim bosa ciktigindan, diger "quiet"
> veya "ro" parametreleri gibi ayri parametre olarak veriyorum su anda.
> Bunui da init icinde:
>
>             lvm)
>                 LVM=1
>             ;;
>
> seklinde aktive ediyorum. Burayi degistirmem lazim gibi., ancak
> mudur=lvm-raid veya mudur=lvm,raid  veya mudur=raid,lvm gibi
> denemelerim bosa cikiyor, mudur'e 2 parametre vermeyi basaramadim henuz.

Sanırım yukarıda bahsettiğiniz /lib/initramfs/init ile alakalı onun
içinde ekteki yama yardımcı olur. Eski kernelin initramfs buradaki init
betiğini değiştirdikten sonra tekrar oluşturdum ama şu anda kullandığım
için initramfs değişikliğine gitmedim...

Not:/lib/initramfs/init betiğini değiştirmek ne kadar initramfs
değiştiriyor pek emin değilim olamadım... :S

Mete Alpaslan