[Gelistirici] Para biriminin değişmesi hakkında

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
1 Oca 2009 Per 20:27:53 EET

Perşembe 01 Ocak 2009 günü (saat 06:12:55) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
Merhabalar,

<gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> Bu upstream KDE'de de degisebilir eger bu tip seyleri takip eden bir
> gelistiricileri varsa. Yoksa da belki oraya bir mesaj atmak daha dogru
> olabilir mi?
Takip eden bir kişi var :)

> Diger masaustu ortamlari icin bilemiyorum...
>
> Emre
KDE4 için dün düzeltildi.

Commit by soytetir  ::  r903632
runtime/trunk/KDE/kdebase/runtime/l10n/tr/entry.desktop:
 Now currency symbol is TL for Turkish locale again :)

KDE3.5 için ise kaynakta düzeltme yapmak bu değişikliği kullanıcılarımıza
hemen yansıtmayacağı için çok anlamlı değil gibi geldi bana. Pardus paketini
yamalamak çok daha hızlı bir çözüm olur.

İyi çalışmalar...
--
Serdar Soytetir