[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
26 Şub 2009 Per 15:35:54 EET

On Tuesday 24 February 2009 20:26:37 Serbulent UNSAL wrote:
> Bu da unuttuğum bağlantı adresi;
>
> http://tr.pardus-wiki.org/Test_S%C3%BCreci_i%C3%A7in_%C3%96neriler

Yukarıdaki belgeden yola çıkarak yeni bir test süreci için ( bütün istekleri
mümkün olduğunca kapsayacak ) bir gerekenler listesi oluşturmaya çalıştım. [1]
Yeni belgenin kapsadığı önerileri ise yine yukarıdaki belgede koyulaştırarak
işaretledim. Toplantıdan önce başka eklemek istediği olan var mı, her iki
belgeye de...

[1]http://tr.pardus-
wiki.org/Kararl%C4%B1_S%C3%BCr%C3%BCm_%C4%B0%C3%A7in_Test_Sistemi_Gerekleri