[Gelistirici] Flash Player

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 23:01:42 EET

Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> Nvidia sürücüleri kullanılıyor ve donanım hızlandırması açık ise flash
> videoları tam ekran yapıldığında çökme sorunu yaşanıyordu. Nvidia ekran kartı
> kullananlar bu sorunun devam edip etmediğine bakabilir mi? Eğer ediyorsa
> devel'deki paketi de denemeleri mümkün mü?

Bu pakette hala o hızlandırmayı kapatan postInstall betiği varsa çökme olup
olmadığı anlaşılamayabilir.

15 dakkadır internette bu sürümün notlarını arıyorum ama nafile, adobe
sağolsun koyduysa da artık nereye koydu hiç bilmiyorum..

Yarın ofiste test edeceğim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>