[Gelistirici] Clamav ve freshclam

Taner Taş taner at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 11:54:02 EET

Selam,

Mevcut clamav paketindeki servis betiğinin, virüs tanımlama veritabanını
güncelleyen "freshclam" servisini başlatmadığını farketmiş ve servis betiğini
güncellemiştim. Masaüstü kullanıcılarımız klamav paketi ile virüs tanımlama
güncellemelerini kendileri aldıkları için bu durum bir sorun teşkil etmiyor
ama eposta gateway, dosya sunucusu vs. gibi hizmetlerde kullanan
kullanıcılarımız durumdan direk olarak etkileniyor. İlgili paket
güncellemesini "güvenlik" tagı ile işaretleyip merge istemeyi düşünüyorum bu
nedenle. Sizce de uygun mudur?

Taner Taş