[Gelistirici] yapılacaklar listesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Şub 2009 Paz 13:30:58 EET

 Merhaba,

 2009 yolunda yapılacakları listelemek ve durumu görebilmek için
uludag/trunk/tasks isimli bir dizin açtım. İçinde özel formatlı task
dosyaları ve Faik'in bu formattan html sayfası oluşturan betiği de
mevcut. Dosyaların formatlarının açıklaması da yine aynı dizinde
bulunuyor.

 Task listeleri tam değil, 2009 için yapılacakları belirledikçe
ekleyelim. Task listelerinin özelliği bir işin listeye girmesi için
"birinin o işi üstlenmesi".  Konu içeriği malum, Pardus 2009 için
yapılacak teknik işler listesi.

 Listede tek tek paket ismi yazmak anlamlı olmayacak. Bütün paketlerin
sayısını belirleyip 2009 svn i açıldığında paketler eklendikce
yüzdesini hesaplayıp task dosyasında güncelleyeceğim.

 Üstlendiğiniz işleri ekleyiniz, yazma hakkınız yoksa bana iletirseniz
ben de ekleyebilirim.

 afiyet,