[Gelistirici] Kullancilar Arasi Paylasilan Klasor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 18:37:30 EET

Merhaba,

Acaba sistem home dizininde, kullanicidan bagimsiz, "Ortak Dosyalar" gibi
bir dizin yaratsak, bu dizin tum kullanicilarin masaustlerinden erisilebilir
olsa ve yonetici olan herkes icin aksi belirtilmedikce okuma yazma hakkina
sahip olsa, diger kullanicilar da sadece okuyabilse nasil olur?

Ornegin benim sistemimde 3 kullanici var, muziklerim ve videolarim
kullanicidan bagimsiz herkesin erisimine acik olsun istiyorum.

/home/emre
/home/kullanci1
/home/kullanici2
/home/Ortak Dosyalar