[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 14:04:24 EET

2009/2/21 H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor at gmail.com>

> Cuma 20 Şubat 2009 günü (saat 09:15:13) Onur Küçük şunları yazmıştı:

> ?
>
> Mart'ın başında Ankara'da olacağım ama daha erken gelebilir miyim
> bilemiyorum.
> Yetişmeye çalışacağım.
>
> Bana da bir XL ayırabilirseniz sevinirim.
> --
> H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>

i'm in too :)
Benim de sınavlarım bitti ve gelişim kesinleşti :)
Sanırım L veya XL bana uygun olur. şu anda 100 kiloyum :) ama spora
başladım. hem L gelse hem XL gelse ne gusel olur :)

Bir de ekstra alınacak sweat-shirt lerin fiyatı nedir acep? Dükkanda sadece
t-shirt ve kupa mevcut. Sweat-shirt dükkan da yok. Acaba kupa da almak
istesek (ücreti ile) kupa da gelir mi bilmök 'e ?

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Vince Lombardi  - "Winning is habit. Unfortunately, so is losing."