[Gelistirici] PiSi & Comar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Şub 2009 Cum 12:58:11 EET

Selamlar,

PiSi'nin comariface modülü, DBus geçişi sırasında epey kirlenmişti,
comar.Link kullanarak sadeleştirmeye çalıştım ve Semen'in postRemove
yamasını ekledim.

COMAR paketi güncellendiğinde, o andan sonra yapılan çağrıların yeni
COMAR'a yapılmasını garantilemek için kullandığımız "adres değiştirme"
taklasını da COMAR-API içine taşıdım.

PiSi API'deki COMAR adresi değiştirme metodunu (set_comar_destination),
COMAR'ın güncellenip güncellenmediğini belirtebildiğimiz set_comar_updated
ile değiştirerek API kırdım, bu metod sadece comariface içinde
kullanıldığı için problem olmaz sanırım.

Görüşürüz,
Bahadır