[Gelistirici] pakhandler cleanup

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Şub 2009 Cum 11:49:24 EET

20 Şub 2009 Cum tarihinde, Semen Cirit şunları yazmıştı:
> Ben bu bahsetmiş olduğun işlemleri comar ve pisi'ye uygulayıp patch
> yaptım ve texlive için denedim. Eğer uygunsa bu patchleri alabiliriz.

COMAR yamasını merge ettim, eline sağlık. PiSi yamasının comariface.py
kısmı düzgün görünüyor, Faik'ten de ACK alırsak uygulayalım.

Metodun adını System.PackageHandler.postCleanupPackage olarak değiştirdim,
PiSi yamasını uygulamadan önce dikkat edilmeli.