[Gelistirici] TurboGears

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
20 Şub 2009 Cum 04:37:33 EET

Merhaba,

Turbogears ve bağımlılıklarını bugün review'a sokmak istiyorum ancak önce
listeye danışmak istediğim iki konu var.

Turbogears, cherrypy sürüm 2.3'e bağımlı(strict dep.), depodaki güncel
versiyon 3.1 . Ben paketleri yaparken, Ekin ile başka şansımız olmadığı için
versiyon 2.3'ü depodakinden ayrı bir paket olarak yapma kararı almıştık. Şu
anda oyun alanımda review'a girmeyi bekleyen cherrypy2 isimli bir paket var.
Bu konuda itirazı/önerisi olan var mı?

Turbogears'a doğrudan ya da dolaylı olarak bağımlı olan paketlerden bazıları
zaten depoda( cheetah, simplejson, FormEncode Pardus deposunda, ElementTree
Contrib'te). Bunun dışında 13 adet yeni paketimiz olacak. Hangi depoya
gitmeliler?

Aşağıya yeni paketlerin bir listesini koyuyorum. Bu iki konu netleşince
paketleri topluca review'a alacağım.

cherrypy2
python-configobj
python-decoratortools