[Gelistirici] incollector paketi hakkında

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
19 Şub 2009 Per 13:37:16 EET

2009/2/19 Ceyhun Asılkazancı <ceyhunasilkazanci at gmail.com>

> Selamlar,
> Playground'da incollector programının paketini oluşturmak istediğimde
> aşağıdaki gibi bir hata alıyorum.
>
> https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ceyhun/applications/office/incollector/
>
> Sandbox ihlal sonucu:
> * mkdir (/root/.wapi -> /root/.wapi)
> Program sonlandırıldı .
> <class 'pisi.operations.build.Error'>: Sandbox ihlali!
>
> Çıkan uyarının tam çıktısı aşağıdaki adreste
> http://dpaste.com/hold/122457/
>
> Bu konuda bir çözüm üretebilir miyiz?
> Saygılarımla.

Ben de root/.Trolltech e yazmakla ilgili aynı sorunla karşılaşıyorum zaman
zaman

Geçenlerde Fatih'e bahsetmiştim, ktorrent-kde4'ü derlemeye çalışırken open
root/.Trolltech .. şeklinde hata verdi.
Tekrar tekrar denedim, yine verdi, kapadım açtım her şeyi yine verdi, sonra
birden vermedi mesela :) farmda da vermedi

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org