[Gelistirici] servislerdeki comar config.get() ve notify fonksiyonlari

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 23:02:10 EET

Merhaba,

Comar'in servis betiklerinde gordugum config.get() fonksiyonu ve notify()
ile ilgili belge aramaktayim, ancak bulamadim.

Ozellikle 2 kullanim tarzi gozume carpti, birisi:
config.get("DEGISKEN_ISMI", "")  seklinde iken, digeri
config.get("DEGISKEN_ISMI", "bir_deger") seklinde.

Birinci kullanim tarzi /etc/conf.d/servisin_adi dosyasindan okuma yapip,
degiskeni dolduruyor, ancak ikinci kullanimi anlayamadim.

notify fonksiyonunda ise iki cesit kullanim var, birinde 2 parametre varken,
digerinde 3 parametre isteniyor gibi. Daha dogrusu 2 parametre ile isimi
halledemedim:

       notify("System.Service", "Changed", (script(), "started"))
veya
       notify("System.Service.changed", "started")

Tesekkurler,

--
Emre