[Gelistirici] Hoşçakalın.

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 22:48:46 EET

2009/2/18 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Onun zamanı da geçti, bir de "Nasıl geliştirici sahiplenilir, yaptığı
> katkıların boşa olmadığına nasıl inandırılır" gibi bir ders de almamız,
> vermemiz, düşünmemiz gerek =) Birileri şimdi çıkıp derse bana, otur
> özgür yazılım felsefesi öğren diye, vallahi gülerim =)

Sanirim hepimizin ihtiyaci olan sey, is yasaminda "Behavioral Relations"
gibi isimlerle anilan kisilerarasi iliskilerin inceliklerinden bahseden bir
"egitim". En basit ornegiyle bir kisiye yanlis da yapsa, sacmasapan birsey
de soylese, "bu yanlis olmus, bu acaip fikri de nerden buldun, dogrusu aha
boyle olmaliydi" dememek, bunun yerine "bu farkli bir yaklasim olmus, peki
bunun su sekilde bir cozumu daha var, ne dusunuyorsun, buna ne dersin?"
seklinde yaklasabilmek, o insani dogru olduguna inanilan cozume
yonlendirebilmek ve sahiplenmesini saglamak.

Amacimizin bagciyi dovmek degil, uzum yemek oldugunu unutmayalim.

--
Emre