[Gelistirici] Katkıcı deposundan bazı paketleri üzerime almak istiyorum

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Şub 2009 Çar 14:15:25 EET

Akın Ömeroğlu wrote On 18-02-2009 13:45:

> Bir yerlerde Ozan'ın bir e-postası vardı. ElementTree artık python ile
> beraber geliyor bu sebeple depodan Murat (paketçisi) onay verirse silelim
> diye sanki. Yamulmadığımı düşünmekle beraber  link bulamadım :-/
>
> Ozan?

Evettt :)

ozan at cyclope system-config-printer $ pisi sf ElementTree
ElementTree dosyası aranıyor
python paketi içinde usr/lib/python2.5/xml/etree/ElementTree.py dosyası var
python paketi içinde usr/lib/python2.5/xml/etree/cElementTree.py dosyası var
python paketi içinde usr/lib/python2.5/lib-dynload/_elementtree.so dosyası var

--
Ozan Çağlayan