[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

emre yilmaz yilmazyemre at yahoo.com
17 Şub 2009 Sal 21:49:00 EET

--- On Tue, 2/17/09, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> From: Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>
> Subject: Re: [Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler
> To: gelistirici at pardus.org.tr
> Date: Tuesday, February 17, 2009, 8:14 AM

> isaretleme disinda
> karar vermem

> yazarsaniz sevinirim.
>
> Mustafa ve Eren'in paketleri kendi üzerlerinde kalsın
> ancak dokunulması gerektiğinde de
> isteyen geliştirici istediği
> düzeltmeyi/güncelleştirmeyi çekinmeden yapsın.
>
> Ben en azından Eren'in paketleriyle oynaşıyorum
> gerektiğinde :)

> [...]

selamlar,

bu paketlerin guncel/guvenli kalmasi yonunde yanlis bir yaklasim olmaz mi?

acik bir sekilde, uzun sure paket bakiciligi yapamayacak olan gelistiricilerin paketlerine bakim uygulamakla, sahip oldugunuz paketlere bakim uygulamak arasinda fark oldugunu dusunuyorum.

zira, ben en azindan kendi paketlerimin guncellemelerini daha sik takip ediyorum bakicisi oldugum icin. ama, bir baskasinin paketini takip etmiyorum haliyle.

bu sure 1 ay degil, 2 ay degil surekli guncellemeleri baska gelistirici yapsin.

ornegin, bir suredir ilgilendigim bir konu ve ustunde tecrubem oldugu icin PEAR paketlerini 2008'e port etmeyi planliyorum. ama packager kismi degismeyecekse ilgilenemem koca bilesenle. tabi, bu sadece bana ait bir yaklasim da olabilir.